Ett stycke lista

Vad behöver du mest just nu? 

Lol. Ett psyke som klarade lite mer motgångar. Är faktiskt väldigt opraktiskt att ha samma psykiska motståndskraft som ett löv på hösten. Det blåser lite och så trillar jag av ett träd, eller ja, jorden. 


Vad tror folk om dig? 

Gud svårt men tror att folk tycker att jag är ganska kul?? Hoppas det. Kanske att dem tycker att jag gnäller lite för mycket också. Tror jag hört från alla coacher på crossfiten den senaste veckan att jag ska ta i lite mer och sluta klaga hela tiden. Är väl inte så JÄVLA LÄTT när det är asjobbigt men vad vet jag.   


Vad får du oftast komplimanger för? 

Hmmmmm. Jag vet faktiskt inte. Min mamma sa att jag var söt idag så jag tar det. Är mammas lilla gullunge :-)


Brukar du skratta för dig själv? 

Ja, framförallt åt mina egna storys på snapchat. Får lätt hybris och tror att jag är ett komiskt geni, men så ibland vänder det och då skäms jag för exakt allt istället??? Typ som när man kommer på en pinsam grej man gjorde för 8 år sen och nästan utplånas av skam, bara att jag får exakt samma känsla för vad jag publicerar online. Detta brukar ju dock inte hindra mig från att vid just sådana tillfällen publicera ännu mer saker online. Misstänker att det är det här som i folkmun kallas för bekräftelsebehov. 


Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Vad skönt det vore att ligga i koma över jul" från Johanna angående att livet är lite jobbigt och att storhelger vid sådana tillfällen är påfrestande, minst sagt. Vore väldigt praktiskt att ligga i koma fram till maj eller så. 


Nästa mål i ditt liv? 

Gå ut universitetet med livet i behåll. 


Vanligaste färgen på dina kläder? 

Tror grönt nu för tiden, men alltid svarta byxor. 


Favoritdryck på morgonen? 

Ett järn eller två. Något annat vore väl att betrakta som psykiskt stört nej jag SKOJA BARA. Dricker oftast kaffe, gärna intravenöst. 

 

När brukar du oftast gå och lägga dig? 

Jaaa jag brukar väl satsa på 22 och sen låtsassova fram till 02.00 eller så. Men käkar ju sömntabletter för detta och av dem brukar jag somna som ett spädbarn runt 21.


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 

Japp! Tänk vad mysigt att lägga ögonen på någon och bara pangbom vara förälskad. Vad ENKELT. Hoppas det händer mig.


(null)
Amanda 17 år med hybris och mad skillz i Photoshop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback