Hallåja




 
 
 
Sånt som motiverar mig en sån här dag när totalt snökaos råder utomhus. Ibland måste man påminna sig själv om varför man inte bara kapitulerar som människa och ger upp i en snödriva nu såhär när Gud agerar privat mobbare däruppe i himlen och liksom kastar snön ner i ansiktet på en. Med flit. Och då brukar jag försöka tänka på alla saker jag tycker om här i livet. Det kan vara alltifrån varm oboy, till att få träna Body combat en helt vanlig torsdag, samt trevliga små citat jag kan spara ner på min mobil och titta på när livet inte är snällt mot mig. Som den här veckan när solen har skinit ca 0 timmar och jag hade tänkt ägna allt ledig tid åt att ligga däckad i min egen gråtpöl här hemma och vrålat why god why som vilken labil 14-åring som helst. Nya år och få soltimmar har alltid haft en tendens att göra så med mig. Men istället för att gå i gamla fotspår har jag huserat på ett, hör och häpna, tomt gym, pussats och ätit kvarg. Tänk vad lite ord på en mobilskärm kan göra för hälsan va. Det ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback