Segla lite

 
 
 
 
 
 
 
 
Ett stycke halvkassa mobilbilder just for you. Zorry friends.

Lagom såhär in på vecka 3 i skolan har vi redan hunnit med att både fjällvandra 5 dagar och seglat lika länge, samt teknik i hur man bygger vindskydd, tänder eldar, lagar mat utomhus och ja en massa annat intressant som är värt att kunna om man ska befinna sig ute i naturen mycket. Och jag skrattar inombords, vem visste att jag skulle pyssla med detta för ett år sen? Inte jag iallafall. Men jag njuter varje sekund. Den här veckan har alltså seglingen stått på agendan och vädergudarna delade ut lite mercy med tanke på att det varit 20 grader och strålande sol alla dagar. Har till och med fått fräknar på nosen och detta gör mig lika glad som en liten hundvalp. Fantastiskt har det varit. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback