Raka markisar och allmänt ordbajs.

 
 
 
1. Sånt där som har varit gränslöst kul nu den senaste tiden. Det tog sin tid innan jag tyckte att det var lika härligt att få glida runt bland vikterna på gymmet här på skolan utan att vilja dö pga plötslig överbefolkning på liten yta och många nya ögon. Men nu har det släppt! Och jag är nästan mer taggad än någonsin på att få lyfta tungt och vråla högt bland andra människor som också gärna lookin' hot as hell nakna. Skämtåsido, men ni förstår vad jag menar.
 
2. Jag måste verkligen sluta ha en kärleksrelation likt en fjortonårings med min mobiltelefon. Pronto. Jag minns när min iPhone 5 drog sina sista små telefon-andetag och klappade ihop för alltid. 24 timmar tog det innan jag galopperade iväg till närmsta Apple store för att hämta ut en iPhone 6. Och gissa vem som nu två månader senare kraschat den i golvet? Och vi pratar inte en liten tinywiny spricka här utan vi pratar om att det ser ut som att första världskriget hände en gång till, på min telefon. Buhu.
 
3. Är verkligen ledsen för att jag lägger ca %0 energi här på bloggy. Och en av de få gångerna jag känner att jag verkligen har ett brief moment och fingrarna vill galoppera över tangentbordet, ja då sitter jag oftast på lektion eller idrott eller gör något annat spännande. Och tiden utöver det har jag verkligen minus vad gäller hjärnkapacitet. Så ännu en gång, förlåt mina vänner. Det ska bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback