Stolen dance

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De senaste dagarna har gått åt till att hänga vid Hornsberg och fånga lite fler räknar på näsan. Samt att dricka bubbel hos mig innan en utgång som djunglade ur. Fick både dansa mig igenom en halv natt och hänga bakom baren tills de stängde. Och nu har vi alla äntligen semester tillsammans. Möcke trevligt även om baksmällan dagen efter var ett mindre angenämnt faktum. Idag spenderades ännu en dag vid vattnet och plötsligt ringde min vän Ludvig som var ute och paddlade, så han kom förbi en sväng. Inte alltid det händer! Haha. Och nu sitter jag hemma och häller i mig en balja kaffe innan jag strax ska cykla iväg till gymmet. Ja det är sant. Nog för att mitt nya hälsosamma liv hamnat lite på sidan av nu när sommaren hägrat ute, men det är inte glömt. Njuter fortfarande varenda sekund jag får ge mina mini-muskler lite pisk på gymmet och dricka amino-syror like the bad gurl i am. Nej jag skojade, amino-syror is good for you. Och det är en öl i solen ibland också hörni, och jag jobbar just nu på en fin balans mellan dessa. Puss på er 
 
PS: Gissa vem som bokat spontanare till Öland nästa vecka? Ett samtal bort och plötsligt hade vi lägenhet med pool fram till fredag. Opaaa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback