You will be my resolution

 
Detta har varit en möcke trevlig helg om ni frågar mig. I fredags begav jag mig INTE ut på krogen för att förtära alkohol och dricka huvudet i bitar. Det trodde ni inte va? Nej i fredags färgade det tråkiga vädret min arma själ grå så partystämningen försvann liksom i takt med att det började regna och graderna på termometern sjönk. Rådde bot på detta genom att köpa 1 kg godis och trava iväg hem till Tea för idolkväll. Funkar det med.
 
Igår däremot lagades det middag och dracks rosé på min ressi tillsammans med Minna innan det bar av in mot shtan för att möta upp resten av gänget på Ljunggrens och fira Jessica som fyllde år. Mycket spännande kväll. Dansade och drack öl i några timmar innan vi övergav vimlet och vallfärdade på efterfest. Och imorse vaknade jag på en soffa med Minna inklämd bland tre andra klockan 8 och huvudvärken var i vanlig ordning ett faktum. Ålade ner till thaien nedanför för lite frukost bestående av Pad Thai och bakishäng. Hann lyssna på Veronica Maggio och diskutera gårdagens bravader innan vi till slut åkte hem. Prima helg helt enkelt, om än för lite bakfullhet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback