Kalendern visar måndag men vi lever lördag kväll

Har haft en dag i lugnets anda och spenderat den i solstolen på baksidan nu när det fina vädret för en gångs skull inte varit shady as F. Varvat det med att äta nudlar ur kastrullen och planerat två-manna-kräftis med Elin till helgen. Nog för att stora kräftskivor är ett av livets mest mysigaste ting måste jag nog lära mig hur man äter kräftor ordentligt innan jag törs ge mig ut på en sådan. Tur är väl då att Elin jobbar på Melanders så hon är proffs. Annars är det inte mycket spännande som hänt. Trodde att kvällen skulle fortsätta i samma fridfulla tempo men när jag var på väg hem från gymmet så låg det en död kattunge på vägen och jag grät som ett barn åt det i 20 minuter. Stackars misse. Tänkte först att mina nerver inte riktigt var i skick men sen insåg jag att det krävs att man har no soul för att inte gråta åt en liten söt kattunges tragiska död. Borde nog ta en annan väg till jobbet imorgon för att undvika en morgon i samma mönster. Men nu, te-dags. Puss vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback