Med pannan emot väggen lovar jag mig själv igen

 
 
Hola. Skrattade högt när jag loggade in på blogg.se idag och bemöttes av reklamen från IQ om hur alkohol presenteras i bloggar. Jag skriver om fyllor som om det vore ett heltidsjobb och diskuterar intaget öl i sån mån att mamma ringer och säger att hon är orolig ibland. Så bara av att läsa ett inlägg här kan väl förstöra framtiden för vilken 15-åring som helst när jag gafflar på om hur fantasiskt shpännande det är när man dricker fisherman-shotar tills ögonen går i kors och man måste spy i handväskan på vägen hem. Ja ni hör ju. Barn, bli aldrig som jag. 
 
Den här helgen har jag varit helt fri från allt som heter jobb så därför har jag ägnat den åt allt sånt jag inte hinner annars. En vända på gymmet i lördags klockan 9 på morgonen till exempel, och nej det är inget skämt. Släpade min lata röv upp ur sängen klockan 8 enbart för att få svettas på bodypump i två timmar. Och det kära vänner, är något som inte händer ofta. Har även ätit glass i soffan, sett 7 avsnitt av De Dejtbara på kanal 5 Play och skrattat högt åt Björn. Alla borde vara som honom <3.
 
Igår kväll blev det en vanlig vända till Ljunggrens igen. Älskar Ljunggrens, är frälst. Hade även sällskap utav ca alla jag känner så kvällen bara gled förbi i sann mysanda. Slutade på en soffa tillsammans med mina bästa på efterfest där vi drack rosé och grannarna kom förbi och var med trots att ingen kände dessa. Haha. Och idag åt alla bakispizza och diskuterade gårdagens festligheter tills det blev dags att åka hem och ta igen förlorad sömn. Mycket trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback