Just coffee for me today. Black. Like i feel on the inside.

Sånt från min tumblr  just nu. Klicka på bilden för att komma dit vaa.
 
Det är inte varje måndag man får sova tills klockan är efter 12 enbart för att gå upp och ta med sig duntäcke till soffan och kolla på en säsong av Modern Family. Efter en helg med mestadels fylld med jobb kan jag inte klaga på en måndag spenderad i lugnets anda. Förra veckan ägnades åt att vara en ledsen ponny samt att försöka att inte hetsgråta på allmäna platser. Nerverna var inte riktigt i skick och vid minsta motgång ville jag skrika rakt ut att hjärtat värkte. Ni vet hur man blir. Skickar sms till vän som inte svarar på nån timme och så vips har man adopterat två katter i stundens hetta för att man intalat sig själv att man 1, inte har några vänner och 2, kommer att behöva dö ensam annars. Ja det eller så börjar man gråta i kassan på jobbet för att man kommer på att man glömt sin matlåda hemma. Livet. Nu ska jag dricka dagens tredje kopp kaffe, boka hotell i London och måla naglarna i glada färger för att förgylla denna gråa dag lite. Om det går ens. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback