This is the end, hold your breath and count to ten

 
Så nyss nyduschad efter vända på gymmet. Fick bli BC idag plus styrka innan, tog ut mig så hårt att jag i princip såg döden i ögonen.
Ja så illa var det. Efter sista sit-upen la jag mig ner och grät i min lilla svettpöl jag gjort på golvet. Enda som inte äcklades av detta
var instruktören som high-fivade mig när jag flåsat klart efter en kvart. Fritt fram att anteckna denna sexiga information. 
 
However, ska dricka lite te och titta på lite skolarbete innan jag går och lägger mig. Måste medge att denna vecka har jag
varit sjukt effektiv. Utan tårar och mindre sammanbrott. Låt oss hoppas att det förblir så. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Isa

Fan va snygg! Och duktig också!

2012-11-18 @ 15:09:16
URL: http://daluzreis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback