Ibland så går man bara sönder

När man gråtit ögon och hjärta ur sig för att man känner sig tom som en jävla pantburk. Lilla 5-åriga jag kommer fram igen och vill bara att mamma ska laga allt som gått sönder i mig. Men plåster och att blåsa på såren hjälper inte längre för det är inget sår som gör ont det är ett stort jävla svart hål i mig. Äter upp allt som gör mig glad och spottar ut resterna i form av ilska. Är så arg.

Tappade min iPhonejävel i marken idag också så skärmen sprack och frisören misshandlade mitt hår. Katastrofen som nu sitter där mitt hår borde vara liknar en majbrasa mer än en frisyr och 1000 pix ska dom ha för att fixa det. Penis
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

I love you! När du är less kan du tänka på min kommentar om monki-tröjan ;)

2012-08-30 @ 18:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback