Och jag tror att allt det bästa aldrig händer

image descriptionimage description


Spenderar lite för mycket av lönen på ingenting alls. Förbannar människan som uppfann matte (och mest matte B). Skaffar jättesensuell aknehärva i pannan dagen innan skolfotot. Får hosta under mystiska omständigheter (låter helt seriöst som en pundarlodis). Inser att jag aldrig blir hon med det perfekta håret. Lever för dom där satans helgerna. Utforskar nya nummer på min mobil kvällar efter lite för mycket vin "jaha okej så vi träffades igår? Vart då?". Sover apdåligt. Är ett monster på tunnelbanan på morgonen. "Så vi hade prov idag, säger du deet?". Skrattar med mina tjejer (puss och gos). Längtar efter min säng. Fungerar inte som människa innan elva. Lite ensamångest ibland också. Önskar jag hade en kattunge, mamma säger "nä dom bara hårar" mm det gör du med... Vill inte ha höst. Alls. Läser bloggar under täcket. Och hoppashoppashoppas. På ingenting.


Kommentarer
Postat av: Blacna

2011-10-14 @ 20:23:46
Postat av: Blanca

haha oj lyckades skriva fel ovan... Men du är fin, ville bara säga det, och glöm det ej! ha det underbart med isa ikväll!

2011-10-14 @ 20:24:28
URL: http://thegirlofmetanoia.blogspot.com
Postat av: fanny

ibland tror jag nästan vi lever samma liv, har följt din blogg ett tag och det stämmer bara mer och mer haha! du är astuff :)

2011-10-15 @ 18:33:56
URL: http://falfredsson.blogg.se/
Postat av: Voldemort

Hej vännen. Det är Maria. Jag tror du precis satte fingret på nånting som är så samma. Hoppashoppashoppas på absolut ingenting.

2011-10-17 @ 00:27:12
URL: http://www.voldiz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback