bang bang bang


Lite portugal

Har dagen till ära vandrat runt hemma och njutit av att vara ledig. Något mysigt ligger det ju över att få vara själv hos pappa mitt ute på landet en hel dag. Jag menar chansen att någon skulle komma på en spontanvisit är lika med zero. Så med andra ord, det är fritt fram att gå helt naken och käka nudlarna ur kastrullen om man så vill.
Döm då min förvåning när det faktiskt knackade på dörren. Att personen i fråga inte heller hade slutat efter en kvart och dessutom börjat banka istället gjorde mig lite orolig (läs livrädd). Tog mig samman som människa och smög, långsamt långsaaamt, fram till dörren (jag dör nu, herregud jag dör nu), öppnade med andan i halsen och tårar i ögonen. Sen visade det sig att det var filippa som stod där och hade gjort i en kvart. hahahahahahha. hon vart lite lätt sur sådär. "fan öppnaru inte för?" hehe host alltså jag eh sov *raderar 112 från displayen*.

Förutom det så har jag missbrukat kaffemaskinen vi har här, legat kvar nån timme för länge i sängen och tittat på hösten genom fönstret. Ogillar att elementen nu står på 3 och en halv istället för 1 och att mina sommarskor fått flytta in i garderoben. Men annars klarar vi oss fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback