Skjut mig i huvudet

Så den här dagen har motarbetat mig något grovt. Nerverna är inte riktigt i skick. Till att börja med så har jag missat i
princip varenda buss jag ens försökt att kliva på idag (känslan när man fulspringer lika graciöst som en flodhäst eller liknande
och ÄNDÅ missar den...) varför dödar du mig inte bara already chaufförjävel? mmmm. Kidsen var trötta idag också,
Victoria och jag med så vi kämpade tappert med 25 glittriga prinsessor samt 4 grabbar. "måste kissa, armen gör ont, hon slog mig,
JAG VILLE HA EN RÖD buhuhuhu, fröken jag måste kissa igen". Ja herregud. Har även hällt ut pulverkaffet på golvet, glömt viktiga
papper i skolan och tappat bort laddaren till mobilen. *Morrar och viftar med armarna* Måndagar får mig att utveckla adhd.
Nu ska jag plugga mediekommunikation också, samt försöka bygga ihop en kopp kaffe utan att göra om ovanstående öde. Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Jenny

ALLTSÅ SNYGGGGGGGGG

osminkad och nyvaken typ men tack <3

ja vi ska ses!!! :D

2011-11-16 @ 17:33:42
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback