Man vill ju inte oroa gubbarna i onödan.



Tjaba. har inga breaking news att dela med mig av känner jag. Är sliten, grinig och förjävla trött. Täppt i näsan på det också så allting jag äter smakar röv. Känner att ett FML inte är långt borta. Har en aplång skoldag och en riktigt o-fet inlämning av en tidning vi byggt ihop på svenskan att ta mig igenom today. Och vi är inte klara yet så det blir att jobba asset av sig på den lektionen så att säga. Errr. Efter det ska jag hem för att jobba OCH efter det ska jag kriga mig tillbaks till staden igen för att gå ut och käka med kollektivet. Det sistnämnda kan ändå bli kul, önskar bara att det inte var så himla mycket flängande all over town liksom. Men men. Planerar att dra hem och rådö efter det. Inte rådäcka alltså, utan rådö. Den här veckan har varit intensiv big time och jag har ungefär lika mycket till att göra i helgen. Känns inte sådär fantasiskt kul då jag just nu är en halv nanosekund ifrån att ge upp och istället landa i närmsta säng samtidigt som jag skriker why god, why? .. Och med det måste jag nog avsluta det här inlägget. Herregud. Jag har blivit Gunvald Larsson.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahhaha fett braaaaa

2011-03-18 @ 19:30:58
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback