Blogga? Jag? Nääe




Finafina vännerna på första bilden och tidsfördriv med prio ett på andra. "jag går bara ut och blåser bubbler mamma". Hon undrar nog också vad det ska bli av mig. Åkte på spontanis hos marcus igår, hela kvällen är ett virrvarr men hade sjuhelvetes jäkla roligt. Det blir ju alltid bäst när man är med people close to heart och jag hade dom där hela bunten igår. Mikket praaahhh dvs, myspys. Väcktes av ett "du var så kul igår" från peter och fantastisk huvudvärk. Och nu bor jag i soffan. Har haft tidernas mest kulinariska upplevelse i form av chips och cola precis, samtidigt som jag kollat dåliga repriser på trean och bankat huvudet i väggen. Men inte a cause of ångest idag inte, nejnej utan för att grannarna har hamrat och dragit möbler ständigt sedan halvelva imorse. Och det är så fantastiskt mysigt när man ligger nedanför och mår som rabies i mänsklig form och så kommer en jordbävning ifrån dom var tionde sekund . Och jag brukar inte hänga upp mig men det här är madly, dom muckar gräl.


Kommentarer
Postat av: Isaura

Åh! Är jag prio ett!? Hehehe vad pinigt om jag inte är det nu... ;) Du är braaaa.

2011-07-24 @ 16:48:15
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback