People change.. And now, I'm a lamp.


Oktober.

Visst att jag hatade hösten och allt den innebar, men den här månaden var grym. Kan sammanfatta den hyffsat kort - tre personer, fredag lördag, partyplaylistan, en jävla massa dans, ett antal dizzy nights, taxi, flänga runt i halva Sverige utan någon som helst koll, frysa ihjäl, våga vägra måndag, LIV, käka på donken, vara huligan farligast i stan, nattliga besök hos randoms, ännu mer dans, sista bussen hem, och nattmacka.


November

Tyckte att livet var aptråkigt och mådde ursäkta men bajs. Slösade tid på en massa människor som inte förtjänade det, var sämst på att ta hand om mig själv och ville dö om vartannat. Värdelöst. Craschlandade några gånger i Isas kök där vi drack te och pratade i en miljon timmar om allt, bästa tjejen när allting gör ont och hon fattade precis varenda gång. Människor i min och mina vänners närhet betedde sig som crap och jag var arg och besviken. Bloggade skittaskigt och avslutade november med en paus.

 

December

Försökte börja blogga igen, hade inget flyt. Om jag var arg i november så var jag förbannad i december. Sov hemma själv en hel helg första gången sen sommarlovet.
Stört. Hatade att vara ensam. Hatade det mesta.. Fotade ett band, fotade Danne & fotade min lillasyster luciakonsert. Det blev jullov och det var julafton. Things got easier ett tag, tyckte om att vara ledig och jag spenderade hyffsat mycket tid med steffie som mådde lika dåligt som jag. Var inte ensam. Var fortfarande arg dock. Arg på allting och det gick ut över alla. Var dum. Tog en paus ifrån allt och åkte till Göteborg. Skönt att komma bort, mådde lite bättre och när jag kom hem hade jag grymma planerna för nyår. Pratade ihop mig med tjejerna, fixade det sista och gick ut den 31, trots att allt gjorde skitont, och hade ett fett nyår.






Och thaaaaat's my tvåtusentio. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det hela, gjorde en massa bra saker - gick ut skolan med bra betyg, kom in på gymnasiet jag ville, sommarjobbade, var danslärare åt kidZen och såg en himla massa konserter. Och jag gjorde en massa dumma saker också -gick in på Sf och köpte popcorn utan att gå på bio, satt kvar i bilen för att det var en bra låt på radion, pratade i mobilen i sex timmar i sträck en gång, var rätt dum mot ganska många, sårade säkert någon och var en bitch mot hela världen ett tag. Men sammanfattningsvis har det bara varit både och. Har mått skitbra och har mått skitdåligt. Mittemellanår och vill nog inte se på det mer än så. Past is past liksom, nu är det tvåtusenelva som gäller. Eller något. Heja

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag älskar den där tv-klockan! den är så fin!

ska bli kul och se ditt 2011 om ett år :D

2011-01-16 @ 22:26:32
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback