Vakna i en främlings säng, säga gud vad du var söt när du var barn.



Hej vänner. Körde precis karaoke med en sked till kärlek vid sista ögonkastet , Och OH damn vad grym jag var! Och med det sagt förstår ni vilken nivå man ligger på idag. Är sliten som satan och längtar efter min säng. Hade en hektiskt skoldag med rätt mycket att göra men jag fixade det mesta så nu är jag all free i en vecka. Känns för jevla skönt. Efter skolan tog jag en fika med Isa och surrade i en timme eller så. Hon är så bra isa, hon kommer alltid vara den jag ringer först när jag halvt har dött inombords eller är så glad att jag kan springa sjutton varv runt jorden. Love to you vännen! Men hur som helst, jag har landat hemma nu och planerar att ta en fashionabel powernap innan jag går och bygger ihop något ätbart till middag. Får se vart man hamnar ikväll, planerna lutar lite hängande på bortaplan. Det visar sig helt enkelt, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Isaura

Jag älskar dig, finis. Jag finns alltid här för dig, och jag vet att det är ömsesidigt. :) <3

2011-02-25 @ 18:30:34
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback