I'm all messed up, I'm so out of line.



Hmm. När jag skrev mitt CV till min praktikplats förut så var det många som påpekade att jag absolut borde skriva ner min bloggadress där. Och hela grejen med ett CV är ju att man ska presentera sina bättre sidor, ingen är perfekt men det man är lite extra bra på kan man ju liksom försöka nämna sådär. Och det gör mig lite orolig då att folk ska klicka in här efter att de läst mitt CV och tänka typ - "oh my, anställa henne?! Hon måste ju vara mentalt jävla misshandlad. Aldrig i livet!"... Eftersom att jag är way mycket bättre på att nämna det jag är dålig på än på det jag är bra på. Det vill säga att egenskaper som att jag håller på att få en hjärnblödning så fort något är stressigt, eller att jag får grova vredesutbrott så fort jag är hungrig, kanske inte är så fantasiskt bra att skriva om. See my point?

Men grejen är, att jag inte alltid är så. Jag är inte alltid ett vandrande känslomässigt vrak som inte klarar en vecka utan ett breakdown. Och jag är inte alltid så brutalt ledsen och dålig på livet som det ofta låter att jag är. Det är bara det att vintern käkar upp hela min soul därför att det alltid är kallt och alltid mörkt, vilket gör allting så svinigt jobbigt. Livet är ett jävla krig mot mig själv och ibland vill jag mest försvinna. Och så brukar det vara ända tills jag inser att det är vinterdeppen som ska försvinna och inte jag. Och sen brukar jag liksom bli lite bättre på livet igen. Lite mer glad och lite mindre labil.
Så vad ska man säga egentligen, jag skrev ner min bloggadress där. Och om någon nu läser här, så feel free att kryssa sidan med en gång, men om typ en månad kommer jag att vara så jävla awesome att ni knappt kan förstå det. Och då kommer ni missa det.

Kommentarer
Postat av: Luddis

håller med, vintern äter upp min soul oxå, gäl1 jobbigt :/

2011-02-24 @ 20:05:20
Postat av: Amanda untz untz

♥ Nästa år får vi äta upp vintern istället LuddiZ!

2011-02-24 @ 20:38:28
Postat av: det lär bli ett stort jävla projekt hörru

2011-02-24 @ 23:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback