If you want breakfast in bed, sleep in the kitchen.



Kom hem nyss och attackerade kylen för att inte ragea på alla här hemma. Hittade typ smör, allt som allt. Så jag trollade ihop en macka och vips så var jag snäll igen och inte kapabel till att yxmörda nästa person som öppnade munnen. Alltså jag menar det, att vara mig när jag är hungrig ÄR en biggie. No kidding. Hur som helst, idag är pappa kvinnan i huset literally speaking då han lagar tacos och lyssnar på zumbalåtar at the same time. Vet att han står där i köket och dansar när jag inte ser på, han erkänner det bara inte. No homo. Ehe. Så snart vankas middag och efter det ska jag gå och leta rätt på lite viljekraft och plugga matte. Hur det hela går återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Jenny

rubriken. fyfan va bra!

inte så romantisk däremot...hahah

2011-02-24 @ 07:28:29
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback