hela själen var bruten



Chacha. Igår hade jag en riktig kickass-dag och det kändes pretty bright i kontrast mot tisdagens pissdag. Hade lång sovmorgon, redovisade vår musikvideo som nu finally är klar (look below), and it went good, samt hann med en fika efter skolan tillsammans ett gäng sköna människor. Bidde en vända på gymmet med Loppan och Carro på kvällen, samt en dundermiddag bestående av nudlar efter det.

Var hos polisen också, (oh snaaap, vad har hon gjort nu?) skulle fixa ett pass inför Portugal. Tog kort och hela faderullan. Och nu till the big news fellas, jag har växt en centimeter. EN CENTIMETER! Jisses. Så nu är jag stolta 171 centimeter, istället för 170. Och jag känner mig redan överlägsen. Kan nå till allt på högsta hyllan på ica, se över allas huvuden när jag går på crowded places och titta ner på folk jag inte gillar. Det är inte klokt. Vi snackar äkta jäkla progress här. Att det sen tog två år hör inte till saken. Fattas bara hundra kilo muskler på det här och sen är jag fit for fight för maffian. Hell yeah!





Kommentarer
Postat av: Jenny

kryyyym video!

2011-02-10 @ 17:45:41
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback