Varit vilsen på djupet


Lägg märke till det nya skalet och det krystade smilet. Bild två ska vi inte ens snacka om.

Well hello there. Hade feta planer på ytterligare en kväll i sängen med téet som min enda vän idag. Men something happened och nu är jag fullt uppe med att släpa mitt ass till biografen. Det vankas Sanctum ikväll, den där nya efter Avatar. Är värdelös på att gå på bio och den här veckan har jag varit värdelös på att ens gå utanför dörren så det här är exciting news fellas, ett litet steg för människan men ett stort steg för mig typ. Woah. Slängde på lite smink i farten och gjorde något åt roadkillet på huvudet, det var mighty idag det vill jag lova. Så nu ser jag lite mer anständig ut än sunkig_chey_94. Med andra ord, fett ready för en biokväll. Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback