Age is of no importance unless you are a cheese.


Orelaterad pic.

Satt och skrev över alla kontakter ifrån min old phone till den nya yesterday. Och detta mina vänner, var en mighty process, det vill jag lova. Men hursomhelst, det jag ska komma fram till är att vem fan döper en kontakt till Låtsasleo? Jo, jag obviously. Eh.. Laserturken, Dvärg-Olof, Snygg, Vallentuna, Herkules1 och Herkules2 var en blandning av allt annat som fanns där.. Och alltså suck, det är vid sånna här tillfällen jag ifrågasätter min egen kompetens. Laserturken? Man ba - oh really?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv; Men åh, tack!! Du kan vara bra! :)

2011-02-10 @ 17:11:45
URL: http://rebbey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback