Där stod ju du som alltid skulle va min



Shaaa. Nu när det blitt lite småkyligt ute så kan man ju känna (även hösthataren här) att halsdukar och tjocktröjor är himlans mysigt. Så efter mycket trevlig löning här i dagarna tänkte jag att man kanshee skulle köpa något nytt att bo i. Typ en halsduk. Hade en himla fin förra året som kostade 50 spänn på rea (!!), superskön och allt men sen så försvann den så lämpligt någon lullig kväll i våras. Då var det ingen baggis men nu känns det faktiskt himla surt. Ännu surare att den inte säljs längre. Meheen, nån större bedrift bör det väl inte vara att hitta en ny om typ en månad eller så.

Hursomhelst - fått nå konstig känsla på senare tiden, känns lite som man vill bort ett tag. Alltså typ ett längre tag. Vore fint att se allting här som något kärt gammalt istället för något uttjatat och tråkigt. Typ att åka tunnelbanan och se det där som turister ser, komma "hem" fast inte hem på riktigt. Mer hälsa på här, snarare än att faktiskt bo här. Lite så känns det. Eller, så har jag bara ruttnat på stället efter 17 år. Så kan det också vara. Men det vore trevligt att vara några år äldre och ha lite erfarenhet mer än vad jag har nu. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: ELIIIN

helt ok snygg tjej!

2011-08-30 @ 23:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback