This time I need somewhere to go.



Grabbarna grus kom precis förbi på en nattlig fika och lite surr. Himla pömsigt. Jag gillar dom så mycket, kära högstadievännerna. Fast nu i och för sig gillar jag vem som helst som är snäll mot mig. Så badly att jag till och med blev glad över ett "jag gillar dig :)" från killen med sneaky profilbild och okänd ålder som skrev på facebook. Tur jag har lite självdistans och faktiskt bara svarade "ok". För övrigt såg jag min firstfirst crush häromdagen, hahaha. Det var madly när det var vänner, trettonåriga jag hade lätt dött för honom. Men nu helt plötsligt hade han blivit kort (well obviously - jag har växt), skaffat ny frisyr och - är ni beredda? odlat skägg. Tror jag kände en sista liten fjäril därinne i magen dö ut för all framtid.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag blev jätteglad av din kommentar. Tack! :D

2011-08-08 @ 06:59:57
URL: http://fruhemlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback