If you're not willing to risk it all, then you don't want it bad enough.

Återigen har jag lyckats låta bli att sova på tjugofyra timmar och sedan försökt göra någonting vettigt på det. It never works så att säga och snart lär jag väl precis som de föregående gångerna sluta upp halvt döende i sängen pga av övertrötthet och blodsockerfall. Deepshit typ. Uh. Nu ska jag väl släpa mig själv in till duschen som jag kan berätta att jag är i ett redigt behov av. Sen blir det till att titta på någon värdelös serie och hoppas på att jag vaknar upp imorgon med ett face som ser någorlunda kryare ut än mitt just nu.

För att göra det här redan extremt glada och energifulla inlägget lite mer roligt så kan jag ju visa er lite bilden från spexfotot i min klass. I'm the sad bag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback