baby you're a firework



He he hej. Long time no see. Har inte varit särskilt aktiv inom bloggvärlden idag, trots ledigheten.
Inte varit aktiv någonstans to be honest. Gick upp late as I said, åt inget och glömde bort mobilen.
A few hours later dog jag halvt av hunger och hade ett antal griniga sms från folk som ville ha tag på mig. Hah.
Kände mig lite behövd. Och förbannad. Antagligen på grund utav blodsockerfall.. Sen tog jag tag i livet och åt.

Tog tag i livet va.. Ha ha. Undrar fortfarande när jag ska göra det.. Anyways, dagen före julafton imorgon.
Och here's to alla er som inte heller fattar att det faktiskt är så. Det var augusti igår. Jag lovar. 
Eller så har jag inte hängt med överhuvudtaget. Ehe. Whateverr. Jag saknar dig. Heido.

Kommentarer
Postat av: Jenny

äh vafan alla är dåliga bloggare under juletid ;)

Sv: ska du säga!?? gahhh snyggo!

2010-12-23 @ 02:16:24
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback