När tiden är rätt ska jag plocka upp dig och ta dig långt härifrån.



Tjo. Tonight spelar Maggio på grönalund. Rullar dit om någon timme. Efter ska jag vidare på fekkelitoo höhö, och faktiskt så har jag nog aldrig varit mer taggad på att träffa the lame och the less, folket från värmdö. Det gör inget idag att det är samma gamla vanliga och samma gamla människor. De har sin charm. När allt annat känns nytt och bara allmänt creepy så funkar det faktiskt. Kanske inte Värmdö i mitt hjärta liksom, men det kan få finnas någonstans runt omkring. Typ i lungorna. Very important men det går att överleva utan. Respirator. Eh. Egentligen vill jag bara lägga mig i sängen och äta glass tills typ nästa Juli. Jävla väder. Jävla höst. Jävla vinter. Och jävla vår. Sommaren är slut och jag har dött lite inombords. Fyfan. Nu ska jag duscha. Bara för att jag mår som skit så ska jag inte se ut som skit. Det är fredag förfan. Då måste man vara snygg. Ikväll ska jag vara snygg. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback