if you're not living on the edge, you're taking up too much room

Heyy. Höhö. Allt bra med er? Med mig är det lite sämre, jag har ontontont i halsen och väldigt onådig hosta. Någon random bakterie antagligen då jag faktiskt inte är förkyld. Hur det nu kan komma sig. Idag har jag spenderat dagen till att sova. Tolv timmar tror jag jag lyckats få till med och det känns grymt bra, jag vill inte vara sjuk och jag blir i princip bara det när jag är stressad. Så det kändes som en lugn dag satt alldelels utmärkt sådär. Mer då? jag har druckit femtioelva koppar te, återupplivat barndomsminnen med att kolla på Flinta och sen också känt mig överdrivet smart när jag läste två nummer av illustrerad vetenskap. Jag har också hängt en del på aftonbladet.se's hemsida för att se hur det går för Eyjafjallajökull, ja alltså vulkanen på Island.. HAHAHAHA Eyjafjallajökull! .. Mest för att min mamma är i New York för tillfället och ska komma hem på måndag, jag har ju mina funderingar på hur det kommer att fungera med stängda luftrum och allt vad det är, men för hennes del så skulle det ju säkert inte sitta fel med en dag extra där borta. Yes. Förutom det så kan jag ju skryta lite om mina nyvunna illustrerade vetenskaper och berätta att det den där Eyjafjallajökull håller på med bara är bra, förra gången samma sak hände på Filippinerna sjönk jordens medeltemperatur. And that is what vi need just nu med alla smältande polarisar och grejer. Och allt jäkla wainande man hör om att kryddor såsom citrongräs inte kommer kunna leveras är ju det dummaste jag hört på länge.. Det här är väl ändå ett hyffsat positivt sätt för våran jord att försöka kyla ner planeten när vi idioter till människor inte gör det, så vilka är vi att klaga.. Dessutom kanske vi borde se det från den ljusa sidan - att ingen faktiskt har dött, jordens snällaste försök hittils! Menmen, jag antar att vi får sände en tanke till alla de stackars människorna som måste klara sig utan citrongräs och typ snittblommor.. Jaja, nu ska jag sluta innan jag börjar låta som en riktigt gammal kärring. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback