I run away from you sometimes because I want to know if you would follow.



Hello dudes. W O W vad ni var många idag, och W O W vad jag var dålig på att blogga idag. Förlåtförlåt och kewl att ni har hittat hit! Jag har varit rätt busy hela dagen med att dansa och fira påsk. Idag har jag även känt mig riktigt smart, ni vet sådär man gör när man får reflektera över läget i dagens samhälle och globaliseringen och blablabla. Nä ni kanske inte vet och det gör inte jag heller, men just den där stunden då jag kände mig sådär grymt smart så visste jag. Och det är ju inte ofta jag känner mig smart. Fast igår kände jag mig ju också smart, fick ett fint litet mvg på en elektrokemiuppgift jag gjorde. Dönajs. Jaja. Nu ska jag kolla slutet på pirates och dregla över hur snygg Depp är. Eheh. Kramkram


Kommentarer
Postat av: Mathilda

FANTASTISK bild!

2010-04-03 @ 00:52:13
URL: http://mmmaols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback