you're the only one.



hej på er sötnosar. idag har vädret varit strålande och det första jag tänkte när jag gick upp imorse var att jag nog skulle ta och lägga mej och sola lite. jag tänkte också att jag nog kunde strunta i att sätta på någon solkräm då det säkert inte skulle bli så väldigt varm, jag menar det är ju bara maj och jag bränner mej ju aldrig... gissa vem som ångrade sej stort lite senare och som nu inte kommer att kunna ligga på vare sej mage eller rygg att sova inatt. jag kommer antagligen att dö här när som helst på grund av solsting eller i värsta fall hudcancer. fy sjutton! till och med i pannan är jag röd, en tomtat är blek i jämförelse med mej! D: okej, riktigt så illa är det kanske inte men ont gör det, förskräckligt ont. hädanefter ska jag inte gå utanför huset utan en flaska solkräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback