you are the reason for everything i do, I'd be lost, so lost, without you

idag har jag skrivit klart det sista på mitt arbete om religioner, jag har ätit tårta tillsammans med min mamma som fyller fyrtio och så har jag tränat. sen har jag också fått tillbaka min mobil igen. den har ju varit inne på lagning nu för tredje gången och nu så kunde dom inte laga den alls så jag fick en helt ny likadan. det enda tråkiga var ju att den mobilen inte heller funkade. den startar inte om man klickar på on knappen och det står fel med stora bokstäver över hela displayen om man sätter den i laddaren. nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag får väl helt enkelt hålla mej till den gamla mobilen ett tag till. en kul sak är att jagpå fredag ska få en polaroid kamera, ni vet en som skriver ut bilderna på direkten. ska bli superkul att testa och den blir min på fredag! nu ska jag dricka te och se på film. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback