nothing hurts so bad, no nothing hurts so bad like love



hejhej. idag har dagen varit superduper! skolan gick fort och provet gick bra. i nacka hittade jag en megasöt tröja som jag fick utav mamma och hos tandläkaren fick jag vet att allt med tandställningen fortfarande bra såg ut och att jag nu inte kommer att behöva komma tillbaka dit förens jag är tjugo år. en annan kul sak var att jag fick sms ifrån filmbolaget som producerade i taket lyser stjärnorna. jag var på audition för den filmen och jag kan väl säga att det inte gick så väldigt bra den gången.. nu ska dom i alla fall spela in en ny ungdomsfilm och sökte lite folk så jag ska dit på audition igen! nu ska jag äta tårta för vi ska fira min födelsedag här hos pappa eftersom att jag åker till mamma på morgonen imorgon och inte hinner träffa pappa då. kramis

Kommentarer
Postat av: Simon

Är du amanda Ernström?

2009-03-13 @ 12:11:54
URL: http://simmesimon.blogg.se/
Postat av: ELLE KARI

åh, varifrån kommer den fina tröjan?:)

2009-03-16 @ 21:17:10
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback