but i show how i'm feeling until all the feeling has gone


vi tände såklart ljus under earth hour.

hej vänner. idag har jag gjort en massa roliga saker och det förklarar den dåliga uppdateringen här på bloggen. först åkte jag till hemmestahallen och tittade på elinplins match, bobo kom dit en snabbis och tittade lite med mej också. efteråt så åkte jag och elin och åt mat på donken och sen köpte vi naturgodis. sen tittade vi runt lite efter någon affär vi skulle tänka oss att sommarjobba i och vi hittade en suppergullig som sålde en massa färgglada och söta små saker som man bara blev helt glad av titta på, och där ska vi lämna cv imorgon. och förresten så köpte vi hårfärg också, det blev en mörkbrun färg så imorgon blir vi mörkhåriga båda två. nu sitter vi här i min säng och lyssnar på the kooks, snart ska vi spela spel tror jag.

såg på statistiken att många nya läsare har hittat hit efter att jag gick med i tävlingen, hej på er!  ( :
och tack alla ni sötisar som röstat på mej! <3

Kommentarer
Postat av: sannaa

åh tack! =)

2009-03-29 @ 11:00:36
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: Jennifer Nilsson

Hej, fin blogg :) Var gärna med i min tävling - Veckans Bild. Läs mer om det på min blogg!

2009-03-29 @ 11:01:11
URL: http://jennifni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback