and don't let me go.

hej kompisar. förlåt för ( vad är det nu, hundrade gången?) den lite dåliga uppdateringen här. men det är faktiskt så att jag knappt rört kameran den här veckan. istället har jag spenderat tiden på bodyjoy, hos nån fin vän eller framför någon dålig serie på tvn. och så har jag spelat en massa töntiga spel på facebook. japp. och imorgon så åker jag hem till min pappa och då får kameran och datorn stanna kvar här för vi ska iväg på semester. och vart har jag inte riktigt förstått än men det är bara runtom i sverige tror jag. hihi trodde ni verkligen att jag skulle lämna min kamera? näjdå, däremot tar jag med mej en annan, nämligen den här. och sen så har min pappa med sej sin dator som har både photoshop och trådlöst internet så jag kommer att kunna blogga. däremot vet jag inte ifall det blir lika mycket som vanligt eller ens varje dag då jag känner att jag ska bara komma bort lite från allt. men fota kommer jag absolut att göra och antagligen kommer en hel del utav dom bilderna upp här också. och ja, det var nog allt. förresten så kan ni spana in elinpelins blogg, jag har fixat den nu så den är helt omgjord! yes. nu ska jag dricka te och äta kakor med smarties på :) pussen. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

va fin elins blogg blev! :)

om du skulle ha tråkigt någon gång så får du gärna makeovra min med (a) <3

2009-07-23 @ 14:40:31
URL: http://sofiat.blogg.se/
Postat av: Steffie

Svar: Det var helt super bra :) jomen absolut! det MÅSTE vi. Kan du inte höra av dig när du kommer hem så bestämmer vi något ganska så snart efter det?:) <3 jag älskar dig.

2009-07-23 @ 18:07:05
URL: http://hejsmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback