i don't think i could ever love somebody like i loved you

hej vänner. idag har jar umgåtts med världens bästa sofoa och älin efter skolan. vi åt pepparkakshus och pratade om knäppa saker vi gjort när vi var mindre, himlans kul hade vi det i alla fall. lite senare när jag satt på bussen på vägen hem och äntligen kom fram till slustationen så såg jag färjan åka iväg, så där fick jag sitta mitt på marken i tjugo långa och kalla minuter och vänta på nästa.dumma dumma dumma sl, varför kan dom inte prata lite med folket som jobbar på färgan och kanske bestämma så att dom ska vänta in varandra, det kan ju inte vara så svårt. blää.

nu ska jag duscha, kramis.


Kommentarer
Postat av: Sofia

nej men usch vad kallt "/

2009-01-15 @ 19:38:47
URL: http://sofiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback