and if I let you go, I'm the only one to blame

hejhej vänner. idag har jag för första gången sen jag fick min kamera tittat på instruktionsfilmen. och jag har också försökt att förstå mej på min superblixt. och om det gick så bra att lära sej något vet jag väl inte men båda hade visst en massa bra funktioner som jag inte ens visste om... förutom allt det så har jag varit i nacka för att lämna in min mobil för tredje gången nu, den här gången var det därför att luckan inte gick att stänga . när vi väl var hos tre så sa dom att den var så därför att dom visst hade glömt att skruva tillbaka en skruv i mobilen förra gången den var inne på lagning. *suck* nu ska jag i allafall få en helt ny likadan och vi får väl hoppas att den funkar bättre. nu ska jag äta middag. pussgurka!

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv. tack :) ♥

2009-02-22 @ 22:23:49
URL: http://sofiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback