nothing else would matter mutch to me if i just had you.










oh idag så har min dag varit super. den har spenderats hemma hos josefine tillsammans med lite andra sötpluttar till vänner jag har. bilderna visar väl det mesta vi har gjort och visst hade vi tur med vädret, fast att de sa att de skulle bli molnigt idag så tittade solen fram! åhjuste, ifall ni undrar varför jennifer dansar med en sopkvast och varför jag och josefine springer som galningar så är det därför att vi fick för oss att ha femkamp mitt i allt också. hih! ( :

Kommentarer
Postat av: Jossan

Guuud vilka fina bilder!!

Haha,när jag springer :D

Älskar kommentaren om det när vi springer och Jejje dansar med kvasten :P :D



Tack för en jätte härlig dag!! :D :) <3 <3

2009-06-06 @ 22:48:01
Postat av: amanda.

svar till josefine: hihi tack!

haha men jag var ju tvungen för annars skulle ju ingen ha förstått någonting. :D



detsamma, vi måste göra om det också! <3 :)

2009-06-06 @ 22:58:04
URL: http://amandra.blogg.se/
Postat av: Miranda

åhh det var så skojigt! fina bilder! :D <3

jag hade jätte kul, får vi göra om, och film kväll också :p <3

2009-06-09 @ 22:47:58
URL: http://mirandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback