Saker som

Saker som gör mig glad: Gud att denna skulle va svårast?? Mina vänner gör mig glad. Jag är glad att jag kunde sova bra i natt. Är glad att jag solade solarium förra veckan så att jag inte ser ut som ett lik varje morgon när jag kliver upp. 

Saker som gör mig arg: Människor på instagram som skriver saker i stil med "man mår inte piss just nu" eller "det här var inte piss". SJÄLVKLART var det inte det herregud lägg av med det där genast.  

Saker som jag funderar på: Om jag kommer att dö ensam. Inte hinna få några barn. Aldrig träffa någon ny pga kliniskt deprimerad efter detta break. Hur det ska kännas att fylla 26 och fortfarande inte kunna bete sig som en vuxen person som kan storhandla, tvätta i tid, inte va livrädd för mörker, inte bli full varje dag. Om det kanske inte är mer värt att sälja bilen ändå eftersom att bara tanken på att den ska gå sönder och att JAG ska behöva hantera det själv skrämmer mig. Har aldrig ens kört den till en besiktning, huuuuh hjälp. 

Saker som jag helst inte funderar på: Vad han gör nu. Varför det blev såhär. Om det berodde på att jag helt enkelt är en oälskbar person i Svea rike 2019 och allt var mitt fel. 

Saker som jag gjort idag: Inte legat kvar i sängen till 14.30. Ätit en fullständig måltid till frukost. Gått till skolan. 

Saker som jag borde gjort idag: Tränat på att vara hemma själv i min lägenhet. Klarade inte det så Cornelia kom och kollade på tv med mig. 

Saker som jag inte borde gjort idag: Köpt vin till middagen ikväll. Snusat. Struntat i att äta lunch. Betalat en förmögenhet på en ny jacka jag inte behöver. Meeheeen man är väl bara människa. 

Hade og farvel. 


En fabulös solnedgång vi glodde på förra veckan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback