hejhejhallå

 
Som ni ser är det enda spännande som hänt med mig sen senast att mitt hår växt några centimeter. Annars är allt som vanligt.
 
Igår tog jag flyget tillbaks till Östersund efter två veckor på flykt härifrån. Det är förvånansvärt vad man kan slippa undan när man hänger någonstans där naturen är fin att glo på eller bland vänner och vin. Men så kommer ju verkligheten ikapp en till slut och trots att jag helst skulle emigrera till en annan planet hellre än att bo kvar i Östersund så är det enda rimliga att göra nu att plugga klart. Att ta examen. Bli utbildad. Jag måste stanna kvar här. 
 
Problemet är bara att varenda millimeter av den här staden får det att krypa i kroppen. Allt jag gjort här har jag gjort med honom. Det blir verkligen inte bättre heller av att den här hålan är maximalt 5 kvm stor och om jag så mycket kliver på ett gruskorn så har vi garanterat klivit på det tillsammans någon gång. ONT gör det. Satans jävla helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback