hallåja

Lelle photoboothen på datorn, den hade jag glömt.
 
Hallu. Har precis avslutat en jobbhelg hämtad rakt från helvetet och as we speak har jag lika mycket livspepp som en sten. Den är kaputt. Den började starkt i fredags men efter diverse arga kunder och dåligt schemlagda eftermiddagar har den kilat stadigt neråt och nu vill jag mest gräva ner mig under en sten i trädgården. Bröl. Men, det ska en icke. Istället har jag faktiskt nästan dränkt mig i celcius nyss, klättrat i mina träningskläder och sitter as we speak och väntar på att få galoppera iväg ner till gymmet. Idag ska jag träna ben och det har jag längtat efter. Efter 2 veckors halsfluss och säkert 30 kg julmat så sticker det liksom lite i mig, all den här energin måste göras av med och jag ser helst att det inte är i ett vredesutbrott på jobbet. Så ja, det ska bli fint.
 
Nästa vecka jobbar jag exakt såhär många dagar: 0. Och nästa vecka går jag i skolan exakt såhär många dagar: 0. Jag har inte haft en ledig vecka sen augusti och jesus vad skönt det ska bli. Planerar bara att ligga hemma i sängen tills klockan 15 på eftermiddagarna och pilla mig i naveln. Kanske läsa en tidning, göra en kanna kaffe, se en film. Ja you know the drill. En ska carpa ledighet så som ingen carpat ledighet förut. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback