Ja hallå på er

Vänner! Kan meddela att jag just nu lever i den mest turbulenta livsomställningen sen det att jag, ja typ föddes? För tillfället händer liksom allt. Så i snabba, korta och hetsiga drag vill jag bara berätta att jag både sprungit tough viking och seglat 5 timmar de senaste dagarna, samt flyttat hemifrån, haft introvecka i skolan, lärt känna typ 100 nya människor, paddlat, badat, sprungit genom 10 000 volt och ja typ tusen miljoner grejer till jag bara vill berätta om. OCH visa bilder ifrån. Men jag hinner inte. Så ni får ha tålamod med mitt icke-bloggande, okej? Kram på er.








Kommentarer
Postat av: Jenny

låter fantastiskt ju! och åh visst äre kul o måla på en såndär? gjorde det för några veckor sen

Svar: Ja det är det verkligen! Åh ni med? Vad kul! Älskar att plugga numera haha :D
amandra

2014-09-02 @ 23:40:50
URL: http://novemberdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback