Du och jag sommarn

 
 
 
 
Nu är den här. Den bästa tiden på året. Även om värmen varit lite shady här på min del av stan så skiner solen oftare än det regnar och det är allt som krävs för att hålla min lelle kröpp lugn och glad. Det är nu det gäller mina vänner, det här är vår tid. Dags för alla arma själar att klättra fram från sina bon, allas bleka axlar att bli lite brunbrända i värmen och våra rumpor att värma alla uteserveringars sittplatser. Jag älskar sommaren. Det är som ett tre månader långt fuck you till resten av året här i Svea rike när snöslask är en del av ens vardag. Ska carpa den här sommaren som ingen carpat förut. Du och jag sommarn, vi ska ha så jävla kul ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback