You put my love on top

 
 
 
 
 
Fint från igår när jag och Jessiga gick ut. Har den här sommaren haft tre mini-löften till mig själv och det har i ordningsföljd varit, att vara gladare, laga mer mat, och att göra mer spontana saker oftare. Givetvis får jag vara ledsen om jag nu känner mig sådan, och jag måste inte ägna all min lediga tid åt att aldrig vara hemma men på det stora hela tänker jag att livet blir roligare och framförallt lättare om man ser till att göra mycket saker man mår bra av. Även om det bara är pyttegrejer som typ att laga en middag med folk man gillar, åka till sin favoritstrand och bada eller typ bara vina en kväll utan krav. Sånt där man annars aldrig tar sig tid till eftersom att det inte är kul att leva när vinterhalvåret hägrar här.
 
Så ut med er vänner. Och gör bara saker ni vet att ni blir glada av. Skratta mycket. Och njut. För det finns inget finare än genuin glädje. Den som kittlas i kroppen. Det är den som strålar ut och det är den som smittar av sig på andra och ni måste lova att vad ni än har för er i sommar, så måste ni mest göra sånna saker som ni känner det av? Okej? För det är viktigt. Kram på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback