Spännande barhäng och mitt nyupptäckta behov av grillmat

'
 
 
 
 
 
 
 
 
I fredags prövade jag och Ludvig en nyöppnad bar här i Sthlm, Sommar Noceur heter den. De har konstgräs på hela golvet inomhus, och så har de pingisbord, jacuzzi och serverar drinkarna i plastmuggar med lock i sann charter-rese-anda. Sjukt mysigt. När vi var där spelade de bara gammal hiphop och Rnb också så det var sjukt dansvänligt, för vem älskar inte att släppa loss till Beyonce liksom? Älskar henne, men det har vi ju gått igenom förut. Blev även introducerad för drinken white russian och alltså hallå? Varför har jag inte alltid druckit den förut? Makes no sense att jag som den kaffe-junkie jag är inte enbart livnär mig på den när jag går ut. Får bli ändring på det. Vi satt kvar ett tag och pratade om livet innan några vänner kom dit också, och då spelade vi pingis innan vi vandrade vidare till Collage för lite dans.
 
Så stolt över mig själv för bara den här veckan har jag grillat 4 gånger, och det är mer än vad jag gjorde på typ hela förra året. Igår gjorde jag egna hamburgare som vi sen åt ute på min baksida i solen. Och i torsdags cyklade jag över till Elin och så grillade vi kyckling i en marinad som vi gjorde själva tillsammans med grillad sparris och majs. Älskar fan att grilla. Överväger helt seriöst att sluta äta annat och på heltid bli den där jobbiga grannen som släpar ut grillen i typ februari när snön har smält för första gången och solen visar sig typ en timme på en vecka. Det är ju så gott?? Det får bli så helt enkelt. Haha. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback