Snyggtätt beachhäng, en kan inte diskutera om det.

Skulle ljuga om jag sa att jag inte tagit alla tillfällen jag fått den här sommaren att åka till nya platser här i storstaden. Vare sig det gäller matställen, barer, stränder och ja so on. Hittils har vi prickat av lite på listan och min senaste favorit är faktiskt Hornsbergs strand. Har ni varit där? Det är lite som Svea Rikes motsvarighet på alla varma länders turist-stränder. Minus stranden då, det är ju mer gräs och en enorm brygga/stensak man kan sitta på. Men alltså det gör inget att det inte är vit sand, mysfaktorn är densamma ändå. Här samlas liksom alla Stockholms människor på en och samma yta, och solen ligger på hela dagen. Det är lite som att sitta på ett fik vid Götgatan sommartid och spana på alla människor som går förbi, fast i beach-form. Så härligt. Att det dessutom var typ 26 grader varmt i vattnet idag, och noll moln på himlen gjorde bara saker bättre. Ska husera här framöver. Som en liten dagsfest i solen. Extra bonus att det är snyggtätt. Har man solglasögon kan man lätt och framförallt diskret spana sex-pack inom den närsmta två-meters-radien utan problem. Snygga rumpor för den delen också. Så hörni, om ni kan så åk hit. Lova det.
 



 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lät amazing.

Svar: Det var det också, åk dit någon gång! :)
amandra

2014-08-01 @ 23:40:35
URL: http://novemberdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback