Shine

Det bästa med att ha semester måste ju ändå vara att få vakna varje morgon och få göra precis som man vill. Eller jag ska inte ljuga, det finns inget som inte är bra med semester men det är liksom något extra mysigt med den där valfrihet man har när man slår upp ögonen. Inget jobb, ingen stress. Bara jag som får göra precis vad jag än känner för även om det är att laga pannkakor naken i köket eller att trava ut iväg på stan och hinka kaffe på ett fik i timmar. Det är så vackert mina vänner. 
 
Hur som haver, igår käkade vi middag på Mr French som ligger vid Skeppbrokajen vid Gamla Stan. Världens mysigaste restuarang som ligger precis så att man ser ut över vattnet. Trots att väder-apparna lovade regn och moln igår så höll sig himlen blå hela kvällen, så vi tackade och tog emot och bestämde oss att dricka drinkar och carpa lite kvällssol efter middagen. Möcke trevlig kväll.
 
 
För-vinar lite medans vi väntade på bord. Världens mysigaste soffor att sitta i, prövaprövapröva om ni har vägarna förbi va.
  
 
 
 
 
 
Hur mysig bar? Jag och Minna drack jordgubbs-mojito medan Jessica höll sig till virrepirre. Här dansar hon lite, för att fira att hon också får semester om 2 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback