Om kvällar som aldrig tar slut och soffdans på stureplan

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Resten av mitt liv skulle gärna få fortsätta i samma anda som min lördagskväll igår gjorde. Det var ett enda 8 timmar långt och spontant äventyr som slutade med att jag skrattandes, och champagne-drickandes dansade mig till träningsvärk i en soffa på Sturecompagniets klubb V. Det hela började med att jag och Minna efter typ en vecka ifrån varanda (längsta ever) bestämde oss för att åka in till East, för att dricka mojitos och möta upp några tjejkompisar. Sen när vi hängt där ett tag visade det sig att ett gäng killar vi mötte när vi var ute i onsdags också var där, och så slog vi våra gäng ihop och gick tillsammans vidare ut. Så kul! Älskar spontanutgångar, finns inget bättre än när man är helt öppen för att vad som helst kan hända, och så blir det bättre än man kunnat förvänta sig. När V sen stängde hängde vi med några vi träffade där vidare till White room och så drack vi red bull vodka och dansade i soffan där med tills klockan blivit fem på morgonen och det visst var dags att åka hem igen. Så kul!
 
Efter en snabbvisit på McDonalds och ett livs-viktigt intag av chokladmilkshake så tog vi taxi hem och tittade på solen som gick upp utanför. Och lagom tills det att vi klivit av fick Minna nog av att ha byxor på sig så klockan halv 6 imorse gick vi mitt på en tom bilväg hem igen, hon i bara trosor och jag skrattandes bredvid. Haha. Sån himla fin kväll. Vill bara ha sweet sweet löve med den och spara ner den i en liten burk så att jag kan kolla på den när jag är ledsen någon gång. Fantasiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback