Vad tror ni om ett levnadstecken?

VÄNNER. Här kommer ett stycke bevis på att jag fortfarande är vid liv, även om jag hoppas att ni haft bättre och mycket roligare saker att tänka på än om huruvida jag rullat in under min säng på heltid nu eller blivit påkörd av valfritt fordon på väg hem från jobbet. 
 
Men alltså, i'm alive. Andas, äter, sover och ja fungerar som man ska. Har lite svårt att formulera allt jag vill skriva för helst vill jag ju bara berätta allt för er samtidigt som jag visar ett bildspel på väggen och pratar lyriskt och alldeles för fort. Om hur jag dansande in 2014 bland de bästa människorna jag vet, eller hur jag gjorde åsresumé på det forna året och kom fram till att det var ett fruktansvärt bra sådant, eller hur jag helt plötsligt gått från hobby-alkis till tränings-junkie på heltid, för att inte nämna att jag numera kan titulera mig som deltagare i både Superior Race OCH Tough Viking. Ja ni hör. Det är mycket som har hänt. Mycket och lite på samma gång. För visst är jag kvar på gamla goa Ica, och visst fan har jag hängt lite för mycket på Ljunggrens de senaste helgerna och emellanåt gråter jag fortfarande mitt hjärta ut bland folk för att ja, sån är ju jag. 
 
SÅ, så ligger det till. I korta hetsiga drag skrivna av fingrar som as we speak spritter pga endorfinrus och kaffe. Livet mina vänner. Det är så spännande just nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback