up we go

 
Hejhejhej. Har verkligen hängt ofärskämt mycket på gymmet den här veckan och det har varit så kul. Sådär pirrigt som det alltid var när jag började. Vet ej om det beror på möcke bra sällskap eller bara det faktum att min hjärna tagit en helomvändning vad gäller mina känslor inför att lyfta tungt. Förut var jag lite rätt för benböj, nu skulle jag helst alltid träna ben om det inte vore för att träningsvärken man får dagen efter är så brutal att jag stundtals övervägt amputation. Men ja, ni fattar.
 
Hur som havre, för tillfället huserar jag hemma hos mig själv solo och inväntar mina vänner som ska ta sig till den här ön jag bor på, på ett eller annat vis. För ikväll vankas nämligen inflyttningsfest hos Lisa och Filip och temat är midsommar. Vilket jag tycker är helt rättvist eftersom att utdelningen av vinter denna december varit mer eller mindre bedrövlig. Och lucia och midsommar är ju nästan samma sak i klädväg, klänning och något i håret, så jag klagar ej. Däremot är inte min hudton för tillfället kompatibel med det jag ska ha på mig eftersom att blekheten är så extrem, och pga detta har jag ägnat den senaste kvarten åt att gråta bort mascaran. Buhu. Men, jag ska väl smeta på lite ny nu, doppa huvuet i en hink vin och hoppas på att jag iallafall inte är självlysande ikväll. Håll tummarna för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback